26 Aralık 2016 Pazartesi

İNSTAGRAMIN FENOMEN GELİNLERİ-KÜN FE YEKUN KIZLARI

Günaydın yeni bloğumun ilk ziyaretçileri🙄 
Sizlere bugün uzun zamandır çok dolu olduğum bir konu hakkında yazacağım.Benim gibi kadınların hala var olduğunu ve onların ortak sesi olacağımı düşünerek.  
Umarım varsınızdır.
Hoş olmasanız da ben bir çemkirip çıkacağım zaten.
Profilinin bitografi kısmında evli yazan "tatlış" kız-gelinlerle başlamak istiyorum.
Profildeki düğün fotoğrafından evli olduğun hiç anlaşılmıyordu bunu bir de yazılı olarak ifade ettiğin çok iyi oldu.Hepimiz anladık mı? -Eveeeeeet!.

 Şimdi o profilde biraz yolculuk yapalım. Tatlış kızımız her görüşten,ideolojiden ve inançtan olabilir.Çünkü onlar her yerdeler.. 
Ömürleri boyunca tek gayeleri evlenmiş olmak olacak ki profillerinin ilk fotoğrafları bir söz töreninden yahut sevgilileriyle flört dönemlerinden.. 
Gayesine ulaşma yolunda attıkları her adımı da gözümüze gözümüze sokarak "Aha bunu da yaptım, bunu da yapıyorum.Bakınız bunlar da şeker hamurundan kurabiyelerim.Bu da falanca instagram sayfasından sipariş verdiğim ALİ-AYŞE (isimler farazidir) yazılı masanın üstüne koymalık şeyim."
Böyle diyorum çünkü onun bir adı yok. O strafor üzerine aynayla yada ahşabı oyup üstünü boyamak suretiyle yapılan yazıları onlar çıkardılar. Böyle bir ihtiyaçları vardı ve sonunda böyle bir sektör oluştu. Olsun marangoz kazandı mimar kazandı ekonomiye can verdiler.. tatlışlarım☺Üstelik hepsi bu söz törenlerini falan aile içinde sade bir şekilde gerçekleştirseler bile ailede isimlerini bilmeyenler varsa onlar da öğrenmiş oldu😂( hahhaa en çok bu kısım hoşuma gitti.) Neyse bütün bunlar görsellik için (gösteriş için değil) yapılmış olsun. Biz de bunu yemiş olalım. 

Değinmek istediğim onlarca husustan ikincisinde şu: Bu tatlışlar kocalarına toprak ile su gibi martı ile deniz gibi ne bileyim simit ile çay gibi tabiri caizse köppeek gibi aşıklar hanımlar. Bunu da böylece bilesiniz ve hiçbirinizin aklında en ufak bir soru işareti kalmasın! 
Neden bundan bu kadar eminiz. Çünkü bir insan başka türlü bir erkekten habire aşk diye bahsetmez bahsedemez!! İçi daralır,sıkıntı basar,iyice minnoş oldum ben de diye düşünür kendine bir çeki düzen verir. Ama bunlarda yok. -Aşkla gezmeler,-Aşkla kahvaltı -Aşkla alışveriş .. Bizim gibilere de bunlara bakıp ağzımızı eğerek Oşklo ölünün körüüü 😂😂 demek düşüyor. 
                                       Bir sonraki yazımda bu aşk adamlarının çilesini konu edeceğim saygılarımla

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kesinlikle cok doğru yaa��